close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קוסמטיקאית רפואית לריפוי עור מלא

מערכת שורשא אב, תשעה17/07/2015

קוסמטיקאית רפואית? מה זה בדיוק אומר? אותה שאלה שבה ועלה שוב ושוב

תגיות:
קוסמטיקאית רפואית? מה זה בדיוק אומר? אותה שאלה שבה ועלה שוב ושוב. הרי יש לי כבר קוסמטיקאית. והיא אחלה. עושה לי גבות, מורטת שיערות, מנקה "שחורים" ובאופן כללי שומרת לי על עור הפנים. מצוין. עד ש.

עד שיום אחד העור מתמלא כך סתם פתאום ללא כל התראה מוקדמת בפצעונים. בגירויים. בכתמים ובקמטים. ואז הקוסמטיקאית כבר לא יכולה לעזור. ואז אני נכנסת לתמונה. כן, אני קוסמטיקאית רפואית. אז מה אני עושה, מרפא את העור. קוסמטיקאית רפואית היא הנוסחה המנצחת שבין רופא עור לבין טיפול קוסמטי כללי. אני מתמחה במתן מענה רפואי, מקצועי ומדויק לבעיות שקשורות לבריאות עור הפנים. אקנה, קופרוז, סבוריאה, פיגמנטציה ועוד- כל אלו בעיות שנובעות מבעיות בעור הפנים. כל מה שמופיעה ומטריד על עור הפנים נמצא גם מתחתיו. הכל מתחיל למטה, דוגר, מתפתח ואז מתפרץ כלפי מעלה. ואז זה כבר הדקה ה-90. בתור קוסמטיקאית רפואית אני תמיד עושה אבחון תחילה. כלומר, עורכת אבחון, מזהה בדיוק מה הבעיה ובונה או יותר נכון מתאימה פרוטוקול טיפול מתאים.

אבל זה לא נגמר רק בריפוי של העור. אני תמיד מתדרכת את הלקוחות גם לשגרה. כי עור הפנים צריך השגחה רציפה על בסיס יומי. אני מקפידה שכל מי שעוברת אצלי בקליניקה תצא עם כלים נכונים לשמירה על בריאות עור הפנים. החל בשימוש בתכשירים יעילים ומועילים עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים ועד לאופן השימוש בהם. שכן, לא מספיק לקבל חכה, צריך גם לדעת איך לדוג.

אני גם ממליצה מכל הלב להקפיד על ביקור אצל קוסמטיקאית רפואית, תהא אשר תהא,  פעם בחודשיים שלושה. כאמור, ישנן בעיות בעור הפנים שלא ניתן לאבחן לבד. כלומר, בשלבים שיש כבר בעיה אבל היא טרם עלתה אל פני השטח תרתי משמע. גם אם למראית עין מרגישים מצוין והכל נראה טוב, תמיד שווה להקדים תרופה למכה. 95 אחוז מהבעיות בעור הפנים לא נוצרות יש מאין בין לילה. הכל מתחיל בצורה הדרגתית והולך ומתפתח, הולך ומחמיר ככל שחולף הזמן ולא ניתן מענה – בין אם בגלל שלא מודעים ובין אם בגלל שהמענה איננו מקצועי. לא פעם מגיעות אליי לקוחות אחרי שעור הפנים קיבל מענה לא נכון.

בכל הקשור לאקנה, אבחון וטיפול של קוסמטיקאית רפואית יכול להיות כל ההבדל בין השבת העור למצב חלק ובריא לבין מצב של צלקות. ולצלקות כידוע, אין מענה מושלם אלא רק מזעור הנראות שלהם או לחלופין ניתוח פלסטי שעלותו גבוה וההשפעה שלו על העור לטווח ארוך יכולה להיות הרסנית. אז בפעם הבאה שאת מתחילה לחוש גירוי בפנים או מופיעה חצ'קון בודד- תקפצו לביקור אצל קוסמטיקאית רפואית ובכך תקדימו תרופה למכה ותזכו בעור פנים בריא וקורן לתקופה ארוכה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה